Fonty ISO8859-2

Petr Kolar PETR.KOLAR na vslib.cz
Čtvrtek Září 12 13:24:33 CEST 1996

                Dobry den!

   Prave jsem do adresare ftp://ftp.vslib.cz/pub/unix/X11/fonts/iso8859-2/
umistil soubory all100dpi.tar.gz a all75dpi.tar.gz, ktere obsahuji celkem
350 rezu pisem z rodin Adobe Times, Helvetica, Utopia, New Century
Schoolbook a B&H Lucida a LucidaBright.

   Instalace by prinejmensim na systemech Linux, IRIX a Solaris 2 mela byt
bez problemu. Staci pouze rozbalit archiv, prepnout do vytvoreneho adresare
a spustit ./install. Bohuzel jsem nemel cas zjistit, jak ma vypadat
instalace na SunOS 4.x, prestoze by ze souboru install mohl nekdo usoudit
opak.

   Pro uplnost dodavam, ze se jedna o proporcionalni fonty, ktere mohou
zlepsit vzhled cesky psanych dokumentu v Netscape (pokud je mi znamo, dosud
byly k dispozici pouze fonty pevne sirky a Adobe Times).

   Nektere akcenty ve fontech by bylo mozne umistit lepe (nekde jsou i
hrube chyby v umisteni akcentu), ale dal jsem prednost rychlemu zverejneni
pred nekonecnym vychytavanim much.

   Komentare, opravy, pripadne informace o zpusobu instalace na dalsi
systemy jsou vitany.