CsIndex

Jan Dvorak dvorakj na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 12 13:35:23 CEST 1996

> Zdravim,
>
> pred casem zde probehla kratka diskuse ohledne prevedeni programu
> CsIndex na Linuxovou platformu vcetne kodovani ISO-L2. Snazil jsem
> se po ni dopatrat u autora, ale bezuspesne. Proto mam dotaz:
> nema ji nekdo nahodou?

Vyresil jsem to cimrmanovskym ukrokem stranou: Napred prekoduji IL2
do PC-Latin2, pustim na to CsIndex, a vysledek prekoduji zpet do IL2.
Ten skriptik, co tohle dela, plus linuxi port csindexu najdete na

  ftp://apollo.karlov.mff.cuni.cz/pub/staff/dvorakj/csindex.tar.gz

Neni to zrovna nejcistsi, ale chodi to.

Jan Dvorak (http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/)