Rembrandt II

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Září 13 12:09:35 CEST 1996

> Zdravicko,
>
>  Vcera jsem si nainstaloval RedHat Rembrandt, odzrcadleny ze
> sunsite.mff.cuni.cz. A dnes jsem se na www.redhat.com dozvedel,ze
> existuje novy Rembrandt II.
>  Nevite o tom nekdo neco? Ktery rembrandt je na sunsite?
> Ten ktery jsem tento tyden stahoval ma chybu popisovanou u prvniho
> rembrandta.
Rembrandt II je v tom samem strome, lepe receno Rembrandt I byl prepsan
Rembrandtem II. Nevim, kterou chybu mate na mysli (hral jsem si zatim jen se
sparc portem), ale pokud se neco tyka jednoho konkterniho package, tak bych
bez vahani sahl do /OS/Linux/Dist/Redhat/devel/... pro novejsi package nebo
do upgrades od rembrandta...
Nebo pockal na Colgate.

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |