Rembrandt II

Pavel Formanek pavel2bivo.it.cas.cz na muni.cz
Pátek Září 13 12:23:18 CEST 1996

At 12:06 13.9.1996 +0200, you wrote:

>Rembrandt II je v tom samem strome, lepe receno Rembrandt I byl prepsan
>Rembrandtem II. Nevim, kterou chybu mate na mysli (hral jsem si zatim jen se
>sparc portem), ale pokud se neco tyka jednoho konkterniho package, tak bych
>bez vahani sahl do /OS/Linux/Dist/Redhat/devel/... pro novejsi package nebo
>do upgrades od rembrandta...
>Nebo pockal na Colgate.
>
>	Jakub

Jedna se o chybu instalace LILO (volba DOS partition zpusobi
neustale opakovani konfigurace LILO)

Doufam, ze Rembrandt II je spravne odzrcadlen (muj mirror mi alespon tvrdi
ze mam vse stejne jako na sunsite).

P.F.

Pavel Formanek, Ustav termomechaniky AVCR Praha