Instalace LILO pro zavadeni SCO UnixWare 2.1 ze 4. primarni partition

David Rohleder davro na informatics.muni.cz
Pátek Září 13 15:58:01 CEST 1996

> [...]
> partitions. Nainstalovali jsme si UnixWare 2.1 a umistili jej do zbylych
> 600 MB na 4. part. Pri jeho instalaci jsme pochopitelne nechteli prepsat
> master boot.
>
> Problem: Jak domluvit LILO, aby byl schopen zabootovat i UnixWare?
> Zkouseli jsme i tu moznost, ze jsme si udelali kopii prvniho sektoru z
> partition, kde je UnixWare a pokusili se jej vnutit LILO, ale bez
> uspechu.
>
> Mate s tim nekdo nejake zkusenosti? V podstate se jedna o obecne reseni
> problemu, jak bootovat cizi OS pomoci LILO.

Co tak zkusit zadat v lilo.conf
other=/dev/hda? - ten otaznik je partisna na ktere je UnixWare
label= ..... atd.

Jediny problem, se kterym jsem se zatim v lilu setkal byla
spoluprace MS-DOS a Windows 95. Potreboval jsem aby lilo
podporovalo rewrite-table a ta je pouze ve verzi 17.

> Martin Kamin

| David Rohleder                            e-mail: davro na fi.muni.cz    |
| Karla Capka 2348                                                      |
| 697 01 Kyjov                                                          |
| Czech Republic                                                        |