CD-ROM, atd.

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Pondělí Září 16 11:37:59 CEST 1996

> Ja sam pouzivam k plne spokojenosti 6 rychlostni CD Vertos EIDE
> za 2500 K(orun ceskych).

Nechtel jsem, aby mi nekdo rozumel, ze EIDE cdromy snad pod Linuxem
nefunguji nebo neco takoveho, jen jsem k jejich blizkemu vyzkouseni
nemel jeste duvod, ale videl jsem je fungujici. Snad bych jen mohl
dodat, ze kdyz eide cdrom, tak pokud mozno pripojeny ke klasickemu
eide a ne k nejakemu SB, nebo tak.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz