nekolik dotazu

Pavel Machek machek na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 16 17:06:09 CEST 1996

Bob Koutsky (koutsky na ms.mff.cuni.cz) wrote:
: Hello,

: jako novy clen listu zdravim vsechny pritomne, a hned mam nekolik
: otazek, ve vsech mi jde o RedHat 3.0.3, nainstalovano takrka vsechno bez
: XWindows, provozovano na P120, 32MB Ram, bez site:

: - jak presvedcit Emacs ( a patrne i cely Linux ) aby rozeznal rozdil
: mezi zmacknutim PageUp a Ctrl-PageUp ? Zduraznuji ze nepouzivam XWindows
: ...

Precist si drivers/char/* a udelat zmeny v defkey*.map.

: - hrozi mi nejaky fatalni problem, kdyz jsem si do PATH pridal i '.',
: cili aktualni adresar ? Zadny UNIX ktery jsem potkal jej tam defaultne
: nemel, a pritom mi to prijde jako navysost rozumna vec ...

Pro roota se tomu rika bezpectnostni dira.

: - chystam se nainstalovat RedHat na notebook, patrne pres sit. To
: znamena jednak nainstalovat sit na soucasnem Linuxu, jednak nainstalovat
: celej Linux pres sit na notebook. Je to hodne zaludny nebo to lze po
: precteni nekolika HOWTO a FAQu zvladnout ? Rozumejte, neptam se na
: presnej navod, ale spis na zhodnoceni obtiznosti a pripadne zaludnosti,
: abych se mohl dusevne pripravit.

Never change the running system se ukazalo byti dobrou pouckou :-)...

: - existuje nejakej tutorial pro gdb spoustenej z emacsu ?
BTW jak se ti instaluje gdb do emacsu (chtel bych si ho tam taky nainstalovat).

--
This looks like my little buggy signature...                   Pavel Machek
If you want more info about me http://novell.karlin.mff.cuni.cz/~pmac5296