/proc/cpuinfo

e94969 na vsb.cz e94969 na vsb.cz
Úterý Září 17 11:14:06 CEST 1996

> Vazeni kolegove,
>
> prominte, ze Vas obtezuji s jiste velmi jednoduchou otazkou -
>
> napiste na vasem linux-boxu prikaz cat /proc/cpuinfo (samozrejme pokud mate
> zkompilovano jadro linuxu s jeho podporou :-)))

Ja mam 133ku a  /proc/cpuinfo:

processor   : 0
cpu     : 586
model       : Pentium 75+
vendor_id   : GenuineIntel
stepping    : 11
fdiv_bug    : no
hlt_bug     : no
fpu     : yes
fpu_exception   : yes
cpuid       : yes
wp      : yes
flags       : fpu vme de pse tsc msr mce cx8
bogomips    : 53.04

> Treti radek od vrchu potom obsahuje neco jako :
>
>     model           : Pentium 75+
>
> Mozna se podivite - zde jsou nejake priklady :
>

> Pentium 133 : model           : Pentium 75+
> Pentium 75  : model           : Pentium 75+
>

> Je to dano tim, ze Intel vyrabi pouze Pentium 75+ a pokud je kvalitni, tak
> ho vyda za 100 prip. 133 MHz ????

Pokud se nemylim, tak castecne vam musim dat za pravdu. Pentia se
vyrabi (jak jsem slysel) ve trech "radach", jinak jsou identicke
(krome rychlosti) - od 75 do 100, ..., v te "rade" se otestuji,
"prilepi" se na ne ICOMP a prodaji se jako "ICOMP". Staly uz se
pripady, kdy ICOMP nesedel - byly rychlejsi, nebo pomalejsi. Myslim,
ze az 200 MHz je "jinaci."

> Mate-li nekdo k dispozici neIntelovske linux-boxy, prosim mailnete mi
> vysledky.

??? Proc neintelovske ???
> (
>
> cat /proc/cpuinfo|mail -s cpuinfo Pavel.JANIK na inet.cz
>
> )
>

> Jeste bych zneuzil tento mail k dalsimu dotazu - nemate nekdo dokumentaci k
> fs /proc ? Nebo nevite kde najit ?

Nevim , ale v nejakem procfs urcite neco bude.

>                         Pavel JANIK ml.

Jaromir Zdrazil
E-mail:     Jaromir.Zdrazil na vsb.cz