MC and xview (II)

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Úterý Září 17 09:26:39 CEST 1996

Jelikoz se mi nikdo neozval zkousim to znovu:

Dobry den!

Stahl jsem si kdesi velmi hezke obrazky MC (Midnight commander)
ve verzich pro Xwin. Chapu upozorneni ze jeste vse neni dodelano, ale
predpokladam ze to alespon nekomu chodi.

Pokousel jsem se prelozit verze mc-3.1.12 a mc-3.2.1
na Slackware 3.0, ale ani verze (xview, tkl) neprobehla do konce.

V tkl: chyba v key.c
V xview: pri prekladu (ci linkovani) mx hazi hlasky "undefined
reference to ..." mnoho radku.

Jelikoz C neumim nemohu se v tom vyznat.

1. Nemate to nekdo prelozeno?
2. Kde je asi chyba?
3. Je mozne to prelozit pro Solaris 2.3-4 ?
4. Kdy bude (orientacne) spolehliva verze?

S diky Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )