Linux a ZIP drive?

Pavel Lisy pavel na tmapy.cz
Středa Září 18 11:24:01 CEST 1996

> Je nejaky ovladac pro ZIP od IOmega pro Linux???

O co konkretne by vam slo. Provozuji ZIP scsi, se zipkami
naformatovanymi jak ext2fs tak (v)fat. Pro pripad paralelniho portu
doporucuji nove jadro (napr 2.0.20), kde je jeho podpora jiz
zabudovana (nutno prelozit s jeho podporou).

Jedine, co by mi vyhovovalo, ale zatim jsem to neobjevil, je moznost
(v)fat formatovani primo z linuxu. Potrebuji predavat data v tomto
formatu, nekolikrat se mi stalo, ze po smazani souboru soubor zmizel,
ale misto se neuvolnilo (dokonce i s timto novym jadrem).
Nevite nekdo neco o teto moznosti.

Pavel
                                   \\\|///
                                 \\  - -  //
                                  (  @ @  )
 -------------------------------oOOo-(_)-oOOo------------------------
|  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)       |
| |         |              T-MAPY s.r.o.       tel. +42 49 619392    |
| |__     __|              Skroupova 957       tel. +42 49 673180    |
|    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 619122    |
|   M A P Y                500 02            E-mail: pavel na tmapy.cz  |
|    |___|                 Czech Republic                            |
|                          Europe                                    |
                                oooO   (   )