Postscript < Netscape & Cestina

Jan Prikryl prikryl na sgi.felk.cvut.cz
Středa Září 18 09:42:36 CEST 1996

> Date: Tue, 17 Sep 1996 23:00:54 +0200 (MET DST)
> From: Pavel Kucera <P.Kucera na sh.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: Postscript < Netscape & Cestina

> Netscape 2.0 i 3.0 dava stejny vystup, instaloval jsem Slackware 3.0 a
> pouzivam podporu cestiny pro X11 z baliku cs-tools-0.19.
> Zajimalo by me i jen to, zda nekomu funguje tisk cestiny z Netscape
> korektne...

Na UNIXu ne a ani to zatim standardnimi prostredky udajne nejde -
snad jedinym resenim je mit instalovane ceske fonty v tiskarne. Nad
cim jsem dumal (ceske znaky v textu jsou, chybi pouze spravny font),
bylo napsat filtr, jimz by se vystupni PS prohnal a pridala by se k
nemu ceska znakova sada. Jenze nemam cas (i kdyz to neni az tak
slozita operace, pokud mate potrebne PS fonty).

Pokud vim, tak problem je v tom, ze Netscape do Postscriptu proste
neumi pridat data fontu. Druha moznost je jeste jednou si poradne
prohlednout appdefaults, tam jsou nejake cachry s fonty pro tisk
uvedene :-)

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl na sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098