?UNICODE? heb.+ces.

Jan Prikryl prikryl na sgi.felk.cvut.cz
Středa Září 18 23:25:12 CEST 1996

> Date: Tue, 17 Sep 1996 13:48:51 +0200 (MET DST)
> From: Michal Kocer (Michal Kočer) <kocer na merlin.pap.univie.ac.at>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: ?UNICODE? heb.+ces.

> chtel jsem se zeptat zda je mozne v Linuxu uzivat
> zaroven znaky hebrejske a zaroven ceske narodni sady tak,
> aby na konsoli byli tyto znaky vysviceny soucasne.

V X-Window urcite ano (staci zvolit font se spravnym kodovanim),
na konzoli mozna nejakym figlem.

> Jak jsou definovany setnactibitove sady UNICODE?

Necetl jsem vse, ale mozna by se o tom neco naslo na

	http://www.ua.ac.be/KB/pn/pnoerr0.html

Pripadne se podivat treba na Altavistu, najde asi 900 odkazu.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl na sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098