DOS format-ovani na LINUXu? (bylo: LINUX a ZIP drive)

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Čtvrtek Září 19 12:15:29 CEST 1996

> ..
>
> Napadlo mne, zda se neda pouzit mformat (delany pro diskety),
na linuxu existuje program mkdosfs, ktery umi formatovat FAT. Vzhledem
k tomu, ze FAT a VFAT se lisi uplne minimalne (vlastne vubec :-) a na
prazdnem filesystemu ani nepoznate ktery z nich to je, tak se mkdos fs
da vyuzit i k formatovani vfat. Pak je ovsem potreba fatku namontovat
jako vfat (pod linuxem) nebo rozjet male mekke 96 aby jste ziskali
moznost pouzivat dlouhe nazvy.
BTW mformat umi formatovat jen diskety, nikoliv pevne disky, zipy a
pod.

david kostal (kron na fi.muni.cz)
----+