Karty 3COM Etherlink III PCI

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pátek Září 20 10:31:04 CEST 1996

>Problemy jsou se starymi jadry Linuxu, ktere je nechteji poznat a pak
>nejake verze, ktere delaji jine vylomeniny. Ja pouzivam 3COM  PCI Vortex
>na Linuxu 2.0.0 bez problemu jiz delsi dobu.
>R.V.

pokud si dobre pamatuju mel jsem problemy s kombinaci takoveto karty
s SCSI radicem (tusim ATA2970 ?). Obe zarizeni si vybrala IRQ 10
a nedala si to nijak vymluvit -- ani vypnutim plug`n`pray ;-) -- nakonec ale
pomohlo prohozeni zminenych zarizeni v PCI slotech (na nektere ze stranek 3Comu
dokonce psali proc to tak je, ale uz si to nepamatuju).
BTW, bylo to u 1.3.9x jadra...
  jinak to bylo ook :-)

--mm