Persistentni objekty

Radek Kanovsky radek na pvt.net
Pátek Září 20 15:42:07 CEST 1996

On Wed, 18 Sep 1996, Ales Cepek wrote:

> .. mel jsem podobnou zkusenost (Segmentation fault) pri praci s STL

Co to je STL?

> objekty (pomoci GDB slo vysledovat prislusny objekt). Me pomohl
> prechod na g++ 2.7.2 a pochopitelne i upgrade knihoven.

Kompiloval jsem to na 2.7.0 i na 2.7.2. Zkousel jsem najit chybu
pomoci GDB. Po 'run' to skonci na tomhle:

   Starting program: /local/src/Texas/tdesc-4.15.1/gdb/o2tdesc
   Program received signal SIGSEGV, Segmentation fault.
   0x400b146a in _hex_value ()

Neprejde to ani pres funkci 'main()', takze to bude asi
chyba v nejakem konstruktoru, ale nemuzu zjistit kde.
'_hex_value' je char[256] a pracuje se s ni ve vicero souborech.
Ta adresa 0x400b146a je _hex_value + 938856390, tak nevim.
Kam dat breakpoint, aby se to dalo odkrokovat? I pokud jsem
ho dal na _start (predpokladam, ze tam program zacina),
tak to zhavarovalo.

Diky.

Zdravi
                                 Radek Kanovsky
|  phone: (05) 7269 354          PVT a.s., Veveri 102 |
|  email: radek na pvt.net          659 10 Brno          |