Debian packages

Milan Zamazal pdm na foresta.cz
Pátek Září 20 19:36:37 CEST 1996

    RK: Chystal jsem se debianizovat cstools, ale Yenia mi doporucil
    RK: pockat na verzi 0.20 (ted je 0.19).

Problem je myslim snad jen s cstocs, kde jsou hloupe chyby.  Snad se
mi podari Yenyu primet, aby je v konecnem case opravil.

    RK: Nebudu ale ted mit aspon 2
    RK: mesice cas, takze zatim neudelam nic.

Doufam, ze nedopadnu take tak. :-)  (Zcela vyloucit to nelze.)

    RK: Udrzuj nas (nebo aspon mne) v obraze, jak jsi daleko, prosim!

To urcite mohu.  Budu se snazit udrzovat WWW stranku, kterou jsem dnes
k tomuto ucelu zalozil, v aktualnim stavu:

  http://www.fi.muni.cz/~pdm/debian.html

Vzhledem k tomu, ze prebytkem casu asi netrpi nikdo z nas, je
mimoradne zadouci tuto cinnost neduplikovat.  Jsem pripadne ochoten
ujmout se urcite koordinace (doufam, ze se jeste nekdo ozve, a ze
nebudu jedinou osobou, ktere by se nejaka koordinace v tomto smeru
mohla tykat).

Milan Zamazal

--
Milan Zamazal
Student of computer science, Masaryk University, Brno, Moravia, Czech Republic