lilo a Syquest

Petr Her~man Petr.Herman na lfmotol.cuni.cz
Pondělí Září 23 12:26:24 CEST 1996

> No, spravne tam ma byt aa55. Tudiz, mate-li stesti, prepojeni na /dev/hdb
> precte data spravne (potom asi budou pri cteni z /dev/hdc nejake sumy, tj.
> nebude cist to, co tam skutecne je),

To moc nechapu, jak ten flag souvisi s tim, jestli to mam na /dev/hdb
nebo /dev/hdc ?
Spise se obavam, ze se jedna zase o nejaky vymysl os M$-dasu :-(

> pokud ne, tak mate disk castecne
> pocmarany a jedine rozumne reseni je tudiz ho preformatovat...

Jenze pokud ho nejaky uzivatel potrebuje pouzivat pod W95 :-(,
tak nejrozumejsi reseni mi pripada formatovat ho pod W95,
ne pod Linuxem. Nicmene vsechny tri disky, ktere se pod W95
takto formatovaly, vypadaji stejne, takze to asi nebude jen nejaka
nahoda.

> Podle vypisu fdisku soudim, ze tam bude vic bitu pomichanych...

To ano.

> 	Jakub

Petr