lilo a Syquest

Ondrej Koala Vacha koala na fi.muni.cz
Pondělí Září 23 14:17:32 CEST 1996

> /etc# mount -t msdos /dev/hdc1 /SYQUEST
> mount: wrong fs type or bad superblock on /dev/hdc1

Ne, to nepomohlo, to jsem zkousel hned.  Po dlouhem usili mne napdlo zrusit
mu zaznam v BIOSu, tj. nstavit ho na 'None' (predtim byl 'Auto' a spravne
se poznal -- a taky to se Slackwarem fungovalo). To pomohlo!! Ted se mne
po 'mount -t msdos /dev/hdd1 /sda' pripoji bez vymluv. Vyvolava to ovsem
u me nekolik uvah: proc, kdyz nesouhlasi BOIS s detekci Linuxu, linux nic
nezahlasi, a proc je problem (==nemoznost) pripojit disk, ktery pri boot
byl nedetekovany-zahasnuty. Jestlize si ho linux dovede dobre detekovat sam,
proc to neumi porad?

S pozdravem

--
Ondrej Koala Vacha