IRC server

Jan Prikryl prikryl na kremilek.felk.cvut.cz
Pondělí Září 23 23:37:16 CEST 1996

> Date: Mon, 23 Sep 1996 18:03:32 +0200 (MEST)
> From: Honza Burdil <honza na bobr.fjfi.cvut.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: IRC server

> mate nekdo prosim Vas zkusenosti s vyse uvedenym.  Ja pokud chci
> spusti ircserv tak se mi to okamzite ukonci.  Ma to nejake parametry
> nebo hleda to nekde nejaky konfiguracni soubor ?  Pouzivam Redhat
> Rembrandt 3.0.3

Ma to konfiguracni soubor. Ma to taky dokumentaci. Kdo by snad mohl
poradit je Kratz (xkraus na sun.felk.cvut.cz) ci Fantomas
(matus.uhlar na tuke.sk) - pripadne zkus mailnout na irc na irc.felk.cvut.cz
- oba jsou spis pretizeni nez vytizeni, ale pokud nebudes prilis
neodbytny, mohli by poradit.

-- JP

   Jan Prikryl                       honzo on IRC
   postgraduate student              E-mail: <prikryl na sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science    Tel: +42 2 24357417
   FEE CTU Prague, Czech Republic    Fax: +42 2 298098