binarky pro SunOS

Petr Kubicek kubicek na mathesius.ff.cuni.cz
Úterý Září 24 10:46:17 CEST 1996

According to Jakub Jelinek:

> Nevim, ale myslim, ze u SunOSu ano. Jeste jsem nikde podobnou situ nevidel.
> Mam tu pomerne dost binarnich pkg Solarisu 2.5, ale po SunOSu neni vidu ni
> slechu. BTW: Neslo by upgradnout na SparcLinux? Dneska jsem dostal
> benchmarky, a kupr. proti Solarisu je ve vetsine veci az o 100% rychlejsi
> (pouze v TCP a RPC/TCP latencich je pozadu za Solarisem asi o 1%, jedina
> chybicka na krase). Mohu zaslat, ma-li nekdo zajem...

Neco rychlejsiho nez Solaris by bylo vyborny, ale je to dostatecne
stabilni, nabizi to vetsinu sluzeb co SunOs 5 a co s programy od
kterych jsou volne nebo akademicky volne jen binarky? Bohuzel
tu nemam volnou stanici na tydenni (nebo delsi) zkouseni. Ty benchmarky
sem poslete, Sunu roste v Cechach pomerne dost. BTW: Nevi nekdo jak
to vypada s CDE (graficke rozhrani puvodne od HP nyni podporovane
Digitalem i SunSoftem) v Linuxu?

Petr