PPP server

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Středa Září 25 16:15:21 CEST 1996

Chtel bych zprovoznit Linuxovy stroj jako PPP server, tj. zpusobit, ze by bylo
mozne prihlasit se do site napr. z domova z Win95. Vytiskl jsem si man page a
prosel README, ale zatim se v tom moc neorientuji, takze bych se chtel na par
veci zeptat.

1. Nema nekdo nahodou k dispozici nejake HOWTO pro PPP SERVER ? PPP-HOWTO,
ktere jsem nasel, popisuje pouze konfiguraci PPP klienta.

2. Kde jsou ulozeny seznamy uzivatelskych prihlasovacich jmen pro PPP a jejich
hesel? Nemam prilis zajem na tom, aby se vsichni zajemci o pripojeni modemem
mohli take prihlasovat (logovat, napr. telnetem) na tento stroj. Privital
bych, kdyby seznamy byly oddelene od /etc/passwd.

3. Je mozne pres pppd routovat take IPX provoz ? Podle 'man pppd' se mi zda,
ze ano, ale uplne presvedceny nejsem.

4. Moje predbezna predstava je takova, ze na seriovem portu k modemu bude
cekat 'getty', ktery pote, co nekdo zavola, spusti misto bezneho 'login' spise
'pppd'. Ten preda clientovi IP adresu a dalsi detaily a zacne routovat mezi
seriovym portema ethernetem. Je tomu tak ?

Diky predem za pomoc.

Jiri Polach