Linux a ZIP drive?

Michal Kocer (Michal Kočer) kocer na merlin.pap.univie.ac.at
Středa Září 25 17:01:20 CEST 1996

> Subject: Re: Linux a ZIP drive?

> Ktery linux je podporujici EPP? Je to kazdy, nebo se tak musi zkompilovat
> kernel, nebo je to jeste jinak?

Zadny Linux nepodporuje EPP pro ZIPdrive, nevim jak je to s lp.o driverem.
EPP pro ZIPdrive je v beta versi na
http://www.torque.net/zip.html
Nezkousel jsem to, ale bude u toho jiste podrobny popis jak to
naistalovat, v kazdem propade se bude jednat bud u modul, ci
primo instalovatelny drive jadra. Bez kompilace jadra se tedy neobejdete.
V pripade, ze jde o modul nemusite kompilovat cele jadro, staci
skompilovat moduly tak, aby sli pripojit k vasemu jadru, ktere ovsem
musi byt s podporou modulu skompilovano.....

Urcite to neni presne, snad me nekdo opravi a doplni....

		S pozdravem
				MK