PPP server

Lubos Bohm bohm na rak.nis.cz
Středa Září 25 23:55:40 CEST 1996

> 2. Kde jsou ulozeny seznamy uzivatelskych prihlasovacich jmen pro PPP a jejich
> hesel? Nemam prilis zajem na tom, aby se vsichni zajemci o pripojeni modemem
> mohli take prihlasovat (logovat, napr. telnetem) na tento stroj. Privital
> bych, kdyby seznamy byly oddelene od /etc/passwd.

Ja mam v /etc/passwd nadefinovano, ze "prihlasovaci shell" uzivatele
pouzivajiciho PPP je pppd.
Tudiz je telnet bezpredmetny - resp. pppd ma (jestli kecam, tak me prosim
opravte) "inactivity self-kill"

> 4. Moje predbezna predstava je takova, ze na seriovem portu k modemu bude
> cekat 'getty', ktery pote, co nekdo zavola, spusti misto bezneho 'login' spise
> 'pppd'. Ten preda clientovi IP adresu a dalsi detaily a zacne routovat mezi
> seriovym portema ethernetem. Je tomu tak ?

Ano, ja pouzivam uugetty (ma zamykani modemu). Predavani IP mam staticke.

Jinak pro routovani jsem pouzil arp.

> Diky predem za pomoc.
>
> Jiri Polach

Lubos Bohm