firewall

Roman Dubravsky Roman na levi.cz
Čtvrtek Září 26 16:06:46 CEST 1996

Vazeny kolego,

> Tohle umoznuje pocitani typu kolik a jak velkych paketu
proslo danym
> sitovym rozhranim. Tedy treba jak moc je pouzivany modem.
Ja jsem tim v
> te firme zajistil, ze kdyz je urcitou dobu modem
neaktivni tak se zavesi.

tato zminka mne privedla k myslence:
Hodilo by se mi, kdyby bylo mozne pocitat pakety nikoliv
prochazejici "skrz" pocitac, ale jen tak pobihajici po siti
"okolo" pocitace, a pritom to nejak statisticky
zpracovavat. Zkratka a dobre, udelat si prehled, jak moc
ktery uzivatel zatezuje sit, dostat treba tabulku:

IP adresa ..... prijal paketu ..... odeslal paketu

Vi nekdo o necem takovem ?

--
Roman Dubravsky
LEVI International / Technical support