Vypalovani Cd a LINUX

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Pátek Září 27 10:41:02 CEST 1996

> Me napadlo jeste alespon jedno:
> Nahrat data na LINUX a pomoci nfs nebo samby je poskytnout DOS-ove
> masine. Doufam, ze jsou ty stroje na siti. Nevim, ale jak by to
> fungovalo - tady je asi problem s plynulym prisunem dat do
> zapisovacky - musi byt dostatecne rychly,
> aby to slo nahrat. Asi by byly vhodne nejake cache. Ale to uz je
> asi na experimentovani.
Tak tohle je samozrejmen nerealizovatelne. Vypalovani ma 2 faze - jedna ze
stromu vytvoti iso image, druha tuto isoimage vypali. Nelze najednou tvorit
a palit... Tudiz clovek potrebuje na te masine, kde pali, nejmene tak 650MB
partisnu (nebo misto na disku, i kdyz partisna je lepsi) a namountovat
odnekud (pripadne z lokalu, ale i z nfs, etc), tudiz dalsich 630MB nekde
jinde. Software pod Linuxem na to je, hezke jsou napr. cdwtools (coz je v
dialogu psany hezky programek, ktery podle vasich prani vola jednotlive
prikazy). V tomto baliku je vetsina programku potrebnych, nejlepe je ale si
stahnout nejnovejsi verzi mkisofs a cdwrite (nejnovejsi umi mnoho ruznych
palicek). Odkazal bych Vas do stromu
ftp://sunsite.../OS/Linux/Kernel/FileSystems/isofs/
Zkusenosti s palenim na Linuxu mam velice dobre, a to jak na Linux/i586, tak
na Linux/Sparc (u toho prveho je vhodne shodit pri vlastinm paleni sit, u
SparcLinuxu jsem se nikdy neobtezoval...)

	Jakub

| Jakub Jelinek                              http://sunsite.mff.cuni.cz/~jj |
| Administrator of SunSITE Czech Republic            jj na sunsite.mff.cuni.cz |
| Na Orechovce 7, 162 00 Praha 6, Czech Republic          jj na gnu.ai.mit.edu |
| School & Office: MFF UK, Praha                      Phone: +42 2 21914213 |
| Projects: GNU Midnight Commander        http://stekt.oulu.fi/~jtklehto/mc |
|           SparcLinux               http://www.geog.ubc.ca/sparclinux.html |
|           ALLA                            http://sunsite.mff.cuni.cz/alla |