PC na modemu

Marek Kubita marek na corpus.cz
Pátek Září 27 13:08:22 CEST 1996

On 27 Sep 1996, Leos Bitto wrote:

> Pokud opravdu myslis pouze to, ze se to PC bude pres modem pripojovat k
> Linuxu, tak ti staci napr. sharewarovy program Trumpet Winsock, coz je
> realizace TCP/IP pro Windows 3.x a umi jak SLIP tak PPP.

S trumpetem budou chodit TCP/IP klienti (FTP,WWW,telnet,...), ale na
sdileni souboru je treba jeste NFS klient (proti NFS na Linuxu) nebo
TCP/IP Netbios (proti Sambe). Obavam se, ze tohle v Trumpetu neni, myslim
ze existuje nejaky shareware NFS klient pro Winsock, ale netestoval jsem.

Pro pripojeni k Sambe se da pouzit MS TCP/IP pro WfW; nekde v dokumentaci
Samby je pribalen navod jak provozovat MS TCP/IP pres DOSovy SLIP (i PPP?)
ODI driver.

#-# Marek Kubita -#- Corpus s.r.o. #-# Praha 10, Sluzeb 4
-#- tel. 42-2-771990, 701719, 701748 #-# fax 704814 -#-#-