/proc/cpuinfo

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Pátek Září 27 05:46:32 CEST 1996

gogela na brn.pvt.cz wrote:

> Lukas Miksicek psal:

mam obavu,ze za cdely zmatek si muze firma AMD sama.To co oznacila
za 5x86 bylo v podstate jen nekolik novych a vykonejsich klonu
486.IMHO slo pouze o obranu na propagaci Intelu "ze 486  patri
minulosti",
jenze AMD nemela v ruce nic co by podle toho nebylo "minulosti"

> Rozdil mezi i486DX/4 100 a cyrix 5x86/120 nebo AMD 5x86/133 neni
> podle mych zkusenosti nijak vyrazny, proto si myslim, ze je to
> skutecne zbytecna investice.

Rozdil je az v radach oznacovanych K5 tj. opravdovych pentiiovych klonu
aspon doufam :-)

> Ovsem nedavno se na trhu objevila "cenova bomba" v podobe AMD K5 100MHz.
> Po problemech s AMD K5 75 a 90 MHz se zda, ze 100MHz verze je stabilni.

:-)

--
S pozdravem
    Petr Snajdr