APC shutdown

Peter Kundrat kundrat na napri.sk
Sobota Září 28 07:54:55 CEST 1996

Dobry den,

Juraj Panko writes:
> 	Ma niekto skusenosti s UPS APC (SMART, alebo BACK-UP). AKo je to s
> SW (dodavane verzie powerchute su pre narozlicnejsie UNIX-y (HP, IBM, SUN,
> Solaris, SCO, BSD ...) ale zial modul pre Linux som tam nenasiel.
Na sunsite su nasledujuce:
ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/system/Daemons/power_apc.tgz
ftp://sunsite.unc.edu/pub/Linux/system/UPS/apcd-0.5.tar.gz

Prvy z nich komunikuje s UPS iba v dumb mode. Druhy vyuziva smart mode,
ovsem trosku sa mi na nom nepacilo to, ze sa sam snazi robit shutdown
(signaly + utmp cistku + oznamy), preto som nakoniec to riesil pouzitim
powerchute pre SCO a iBCS.

V ftp://ftp.napri.sk/local/ je VS_INSTALL.linux a pwrchute.linux.patch.
VS_INSTALL je opravena verzia (viacmenej narychlo) INSTALL scriptu z powerchute
diskiet pre SCO . Po nainstalovani treba spustit patch v powerchute adresari,
ktory upravi dodavane scripty. Nie je to prilis privetiva cesta, takze je na
tom znamka casovej tiesne ..

                        pk

kundrat na hron.fei.tuke.sk            kundrat na napri.sk          kundrat na pobox.com
Peter KUNDRAT       http://hron.fei.tuke.sk/~pk/eeagle.html       eeagle on irc
** Coward, n.:
** 	One who in a perilous emergency thinks with his legs.
** 		-- Ambrose Bierce, "The Devil's Dictionary"