Debian Updates HOWTO ?

Sprava site UFCH JH sprava na jh-inst.cas.cz
Neděle Září 29 17:01:37 CEST 1996

>    SsUJ: To mozna ano, ale zrejme bych to musel stahnout cele znova,
>    SsUJ: pripadne stahnout jen ty novinky, nastrkat je do spravnych
>    SsUJ: adresaru a editovat soubor Packages, nebo mozna uplne jinak
>    SsUJ: ...
>
>Tak zle to nebude.  Soubor `Packages' rozhodne neni urcen k
>editovani.  Momentalne nemam Debian po ruce, takze si budu trochu
>vymyslet, ale to snad moc nevadi.  Moznosti me napadaji tyto:
>
>1. V adresari s updaty dat
>     for i in <co chci updatovat>; do dpkg -i $i; done
>   To je nejjednodussi (a tak to taky delam), clovek vsak musi vedet,
> [...]

To by slo, ale je to jak rikate. Dselect to umi pekne roztridit na updated,
up-to-date, available a podobne, coz je k nezaplaceni.

>2. Rozhodit package do adresaru (to se da, neni jich tak moc),
>   updatovat soubor `Packages' pomoci `dpkg' z prikazove radky
>   (spravnou option z hlavy nevim, viz `dpkg --help') a udelat upgrade
>   jednoduse z dselectu.

To jste myslim uplne vedle. Soubory Packages se podle me nikdy nezmeni. To, co
mate asi na mysli je, ze dpkg updatuje svoji interni databazi pouzitim souboru
Packages. Takze jsme tam, kde jsme byli - jak mu vnutit ten ctvrty soubor
Packages.

>3. Metoda, kterou jste aplikoval, je jiste take mozna, i kdyz asi
>   opravdu ne nejcistsi (`local' je asi spise pro "lokalni" package a
>   ne pro upgrady).

A presto jsem ji k plne spokojenosti (temer, ale to s tim asi nesouvisi -
viz muj dotaz na Kernel error) znovu pouzil.

>Pro priste doporucuji upgrady provadet prubezne, tj. co nejdrive po
>objeveni se noveho Debian-1.1.x.  Upgrady stabilni distribuce se
>provadi opravdu jen v nejnutnejsich pripadech a je ve Vasem zajmu je
>aplikovat co nejdrive (security holes).

Budu se snazit, ale on je vzdycky trochu problem vrtat do neceho,
co funguje ... ;-)

Jiri Polach