XFree 3.1.2G

gogela na brn.pvt.cz gogela na brn.pvt.cz
Pondělí Září 30 08:16:38 CEST 1996

	Zdravim vsechny majitele videokaret s cipem S3 Trio64V+ !!!

	Mam na svem PC Slackware 3.1, ktery obsahuje distribuci XFree
veze 3.1.2. Protoze jsem se minuly tyden stal majitelem videokarty
STB POWERGRAPH 64V s cipem S3 Trio64V+, usoudil jsem, ze je vhodne
si stahnout XFree verze 3.1.2G, ktera tento cip jiz podporuje.

	Provedl jsem tedy instalaci XFree 3.1.2G pro cipy S3 vcetne
vsech dalsich souboru XFree sytemu (postupoval jsem podle navodu
v souboru RELNOTES - tzn. spustil skript preinst.sh, pak roztaroval
celou distribuci 3.1.2G a nakonec spustil postinst a prebootoval).

	X pro S3 mi ted sice krasne chodi, az na jednu podstatnou vec.
Kdyz se prepnu z graficke X konzoly pomoci Ctrl-Alt-Fx na textovou a
pak zpatky, prestane fungovat ukazatel mysi (X). Mam mys PS/2 a jak
jsem si vsiml pred startem X se killne GPM. V ostre verzi XF 3.1.2
se tento jev nikdy nevyskytl.

	Ptam se tedy - vyskytl se nekomu z Vas, kdo ma XFree 3.1.2G
tento jev, pripadne znate reseni???

	Dekuji za povzbuzujici odpovedi
						Robert Gogela
						PVT Brno