AMD 5x86 / 133 MHz + Linux = problem ???

dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz dvorakj na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Úterý Duben 1 10:59:16 CEST 1997

Vojtech Pavlik wrote:

| To je divne, nikoho by nemelo napadnout, ze je to Cyrix. Pokud to ovsem neni
| Cyrix 5x86, samozrejme. A u toho si s funkcnosti s Linuxem nejsem ale vubec
| jisty. Cyrix 6x86 chodi, to vim, ale 5x86 (aka M1sc) jsem jeste nezkousel.

Cyrix 5x86 s Linuxem chodi; mam ho v notebooku uz asi 6 mesicu a vse je o.k.
Nejdriv dost topil, pak jsem ale na ftp://ftp.cyrix.com/ nasel dokumentaci
a zjistil, ze nastavenim jakehosi bitiku se da spotreba ve stavu _halt_ snizit
asi o 99%. To znamena, ze ted mi topi podle toho, jak moc Linux zatezuji.

Honza Dvorak ( http://www.karlin.mff.cuni.cz/~dvorakj/ )