RedHat 4.* - instalace bez CD-ROM

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Úterý Duben 1 13:20:39 CEST 1997

> Potreboval bych ho nainstalovat na pocitac, se kterym jsem
> spojeny jen seriovym kabelem a nevim jak na to.
> Klicovy okamzik je, ze nevim jak se z tohoto cisteho pocitace
> spusti instalace z CD-ROMu umistene v bezicim Linuxu za seriovym
> kabelem.
Ja jsem resil podobny problem ale mel jsem je spojene paralelnim kabelem
(prislo mi to rychlejsi). Znasilnoval jsem jak RH 3.0.3 tak Slack 3.1. U
slacku je to jednoduche, to se udela novy kernel s podporou plip a je to.
U RH je to horsi, jelikoz pouzival dve ramdisk-diskety (alespon ve verzi
3.0.3) a neprisel jsem na to jak udelat nove jadro, ktere by taky cucalo ze
dvou disket. Nastesti se mi povedlo vytvorit modul plip.o pro dany kernel.
Pak uz staci jen ifconfig (ten byva na instalackach standartne) a
primountovat nekam cdrom ze serveru a novemu pocitaci rict, ze ma
instalovat z predmountovaneho adresare (snad u RK 4.* nejaka takova volba
je). V nejhorsim pripade udelat malou slackovskou instalaci jen s podporou
site a CD prekopirovat na lokalni disk, ale to je silne stupidni.
Nejrozumnejsi se mi zda vyrobeni instalacniho jadra s podporou plip (prip
slip/ppp).

Hodne stesti

Michal Ludvig <Michal.Ludvig na qed.cz>