Java a Linux

Marek Fikera fikera na informatics.muni.cz
Úterý Duben 1 21:50:48 CEST 1997

V poslednim dopise Jiri Novak pise :
> [...]
Problem je v tom, ze v M$ se JDK posadi na procesor a zabereho pro sebe,
kdezto v linuxu je to proces jako kazdy jiny. Navic M$IE, ma lepsi JIT
nez NN :-(. Treba nainsatovat nejaky JIT (kaffe*) - nevim jak je to verze,
musel bych se nekam podivat, a pak pouzit appletwiever, tim to trochu
urychlite (asi tak 5x), ale jinak Vam to moc nepomuze :-(.

--

 --------