dosemu a RH4.1

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Duben 2 21:16:09 CEST 1997

Petr Skoda wrote:

> ted ke men prisly zpravy o podobnem problemu z 26.3 (zajimave ze je
> dostavam az ted - stale ten listserver posila batche a navic se mi to
> nekde toulalo)
> Nicmene otazka je pokud ma byt jadro > 2.0.28 a RH4.1 ma 2.0.27
> znamena to, ze RH opravdu nezkusili co dodavaji

BTW: Co je to RedHat 4.1 ?????
  Srovnal jsem tak pred caa tydnem mirror redhatu 4.1 na sunsite.unc.edu
s ftp.redhat.com a evidentne slo o jine (!) distribuce.
Ta na ftp.redhat.com byla novejsi a nektere soubory meli o nejaky MB
vic,
more novych verzi atd. Navic boot.img delal kouzelne veci ( pri
instalaci
se zapsalo na disk spatne heslo adminstratora ap.)
Prislo mi to divne a znechucene nainstaloval RH 4.0

    S pozdravem
           Petr Snajdr