O Linuxech obecne - dotaz

Ondrej 'Feela' Filip feela na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Duben 3 12:35:45 CEST 1997

On Thu, 3 Apr 1997, RADEK VRANA wrote:

> Nazdar
> Jak jiz jsem jednou uvedl jsem zde novacek a nemam ani doma Linux
> instalovany (zatim).
> V podstate mi jde o to, zjistit, ktera verze by pro me byla
> nejvyhodnejsi - potreboval bych psat v TeXu, taky nejaky WISIWYG,
> tabulkovy procesor, C++, kompatibilitu s HP DJ540, LILO pro
> spolupraci s DOS partion ev. kvalitni emulator DOSu.
> Nejsem zadny Unixovy nadsenec ani programator, ale potrebuji stabilni
> OS pro prevazne matematicke aplikace.
> Take by me zajimalo, ktere firmy u nas Linux distribuuji (osobni
> [...]
Pokud jste novacek, vrele Vam doporucuji distribuci RedHat. Vse popsane
tam budute mit. Jediny trochu problem je s emulaci DOSu. Tam si budete
must trochu pohrat, ale neni to nic nezvladnutelneho. Linux u nas
distribuuje firma IPEX (http://www.ipex.cz) a ApS Brno (url bohuzel
neznam.)
				Feela

|      Ondrej Filip        |  E-mail:        feela na ipex.cz                  |
|      Internet Man        |  Phone & Fax:   +42 38 37372, 57594, 57632     |
|          IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner             |
|           Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic              |