syslogd: chybova hlaska

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Čtvrtek Duben 3 16:55:14 CEST 1997

On Thu, 3 Apr 1997, Michal Svec wrote:

> Dobry den
>
> Spadnul mi linux (RH 4.0) a pote, co jsem ho opet nahodil se mi objevila
> takovato hlaska:
>
> ..
> Starting system loggers: syslogd /etc/rc.d/rc3.d/S30syslog: line 17:   323
>  Interrupt         $*
> klogd
> ..
>
> Zkousel jsem preinstalovat syslogd, nektere knihovny, ale k nicemu to
> nevedlo. Vi si s tim nekdo rady?

Spis to tipoval na to, ze po syslogd zustala informace ve
/var/run/syslogd.pid. Staci to smazat a melo by to jit. Pokud je tam ten
soubor, syslogd si mysli ze uz bezi a pak se nechce spustit.

R.V.

> Michal Svec
>
> PS. syslogd normalne chodi.

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                   Phone: +42 69 699 3479 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |