Tisk postscriptovych a dvi souboru na EPSON kompatibilni tiskarn

Martin Kormunda kormund3 na students.zcu.cz
Čtvrtek Duben 3 18:37:41 CEST 1997

On Thu, 3 Apr 1997, Richard Sputa wrote:

> Slysel jsem ze takove program(y) existuje(ji)
>
> Poradite kde mohu sehnat binarni soubory (nemam kompilator)
> pro tisk *.ps a *.dvi souboru na EPSON kompatibilni tiskarne?

 gs a ghostview primo z distribuce

> Upozornuji ze nemam nainstalovane zadne fonty ani nic podobneho
> (myslim ze to je adresar /usr/lib/texmf/atakdale -> tak ten tam vubec
> nemam)
>
> Dekuji za podnety

>                                       !   Richard.Sputa.FEI na vsb.cz   !

  Martin Kormunda                     | EMAIL: kormund3 na students.zcu.cz
                                      | http://ori.zcu.cz/~kormund3
UNIVERSITY OF WEST BOHEMIA            |
Applied Sciences                      |
Mathematical and Physical  Engineering|