S3 trio 64 problem

Dobias Ladislav XDOBIASL na electra.felk.cvut.cz
Pátek Duben 4 12:00:45 CEST 1997

> PS. Ako resetovat video kartu ? Zapnem g3vga( prezerac faxov)
>     vypnem ho a karta zostane v grafickom rezime, a pomoze len
>     resetovanie.

To je zajimavy problem, to se mi stavalo taky, kdyz jsem mel spatne
nastavenou svgalib (v Slack /etc/vga/libvga.config) - to pak jsem si
spustil DOOMa, v pohode, ale uz jsem se z nej nedostal.

Stejna vec se stavala, kdyz jsem si hral se SVGATextMODE -
klavesnice zatuhla, a videokarta se asi "vypnula", protoze ani muj
monitor, ktery mi muze ukazovat "on-screen", v jakem modu je, nic
neukazoval.

Pomaha jen tlacitko RESET...
(zadne jine terminaly nemam ke svemu pocitaci pripojene, odkud bych
to treba nejak vyresetoval)

Nevite nekdo co s tim? (kdyz uz se to stane)

Dekuji predem za kazdy podnet.

Zdravi
Lada Dobias