Moduly v jadre 2.0, podpora AppleTalk

Vladimir Rengevic grafon na isnet.sk
Sobota Duben 5 08:36:07 CEST 1997

Prijemny dobry den,
ospravedlnujem sa ak to niekomu pride 2.x,
ale nevedel som, ze listserv je prestahovany,
takze to posielam nanovo:

snazim sa zavrhnut Window$NT a previest
server na Linux. Nainstaloval som Slackware 3.1
a prisiel som k dvom problemom:

1. Prekompiloval som jadro podla vlastnych potrieb,
    cosi som vyhodil, cosi pridal. Pri starte mi vsak
    vypisuje vela chybajucich modulov. Tieto moduly
    su v subore kdesi v /etc/???. Da sa ich zoznam
    upravit automaticky, alebo usilovny blbec musi
    vsetko prepisovat ?
2. V jadre je podpora protokolu AppleTalk. Aky SW
   treba stiahnut / co nakonfigurovat, aby sa rozbehol
   print+file server pre Macy???

                 Vopred vdaka za rady

				Vlado

* GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10 *
* Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk   *
* Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk    *
* Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon *
* Slovakia                                                       *