připojení modemem k VIdeoOnLine

Robert Gajdzica Robert.Gajdzica na codalan.cz
Pondělí Duben 7 08:24:41 CEST 1997

Dobrý den,
mohl by mi, prosím, nìkdo poradit jak se z Linuxu pøipojit modemem k
internetu (konkrétnì pøes Video-On-Line). Pøípadnì jak tento Redhat
linux nastavit tak, aby se pøi požadavku od proxy klienta sám pøipojil k
VOL. Chtìl bych použít apache httpd jako proxy serveru. Po použití
ukázkových scriptù z RedHat 4.1 linuxu se mi zøejmì neovìøí heslo.

dekuji za pomoc

Robert Gajdzica

	Robert Gajdzica                             -
	Computer Data a.s.                       -
	Tel. ++420 2 7078117                   -
	<Robert.Gajdzica na codalan.cz>   -