OFF TOPIC: SAMBA a tisk na HP-UX

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Duben 7 10:54:49 CEST 1997

Posilal jsem tento dotaz na munix-l, ale nikdo se mi neozval,
zkousim tedy tuto konferenci, kterou cte vice lidi. Jde mi o to
jestli je mezi vami nekdo, kdo SAMBU provozuje na UNIXu system V
a funguje mu tisk. Prosim ozvete se na moji soukromou adresu,
zkusil bych pripadne dotaz upresnit.

Diky

Pavel

Puvodni dotaz:

Mam problem s rozbehem tisku na vyse zminenem systemu.

Vse mam bez problemu zvladnute na LINUXu, ale na HP je to jinak.
Jelikoz jsem pracoval na HP-UX poprve, nejsem jsi jist,
zda se mi podarilo nastavit spravne smb.conf
v oblastech tisku
[global]
print command =

[printer]
path =

Nejake problemy jsem mel s nobody userem (resp.
jeho default. skupinou 60001), to jsem obesel uplne novym
uzivatelem "nikdo" se skupinou "zadny". Pisu to pro jistotu
jestli nemuze byt zadrhel zde.

Kopirovani na sdilene disky, jde bez problemu.

Jsem schopen tiskarnu namontovat, ale pri pokus o tisk
nebo pouhem kopirovani hlasi ze tiskarna neni pristupna.

Myslim ze to muze byt v nastaveni smb.conf nebo
v pristupovych pravech ke spool adresari, ale nejsem si
jisty, ktery to vlastne na HP vlastne je.

Docela to specha, prosim poslete konf. soubor smb.conf,
pripadne popis nastaveni tiskarny na HP.

Diky za pomoc

Pavel