Problem s Majordomem

Zdenlk Mazanec bluehawk na lucy.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 7 12:25:57 CEST 1997

Ahojte,
 mam problem s majordomem 1.93.
Kdesi jsem nasel majordoma 1.91 v linuxim diru, ale tam byl CERT adv, ze
jakysi bug a stahnete si radsi 1.92; misto 1.92 tam byla 1.93, no,
nepohrdnul jsem.
Jenze :
a) kompilaca wrapperu hazi warningy (to ale asi nevadi)
b) vsechny scripty padaji na radku 28, kde stoji
eval(`cat $cf`) || <cosi cosi, velka chyba>
$cf jsem uz ze zoufalstvi natvrdo zatloukl na /<cosi>/majordomo.cf, pro
jistotu dal i kopii do /etc
a presto to tam porad pada.
Kompilovane to mam s POSIS flagama na RH 4.1 a std. jadrem (rusim 2.0.26)

Chodi nekomu majordom 1.92 nebo 1.93 pod RH 4.1 ? Pokud, odkud cerpate
zdrojove soubory ?
Podotykam, ze pokud nastavim $cf v shellu, tak cat $cf samo chodi.

Diky.