Prazdny /var/log/xferlog

Leos Bitto bitto na kolej.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 7 15:48:20 CEST 1997

On 7 Apr 1997 13:20:59 +0200, Vaclav Petricek <petricek na mail.kolej.mff.cuni.cz> wrote:
>Prestoze mam v /etc/ftpaccess:
>"log transefers real,anonymous inbound,outbound"
>tak se do /var/log/xferlog nic neloguje :-(
>
>Nevite co s tim ?
>Diky za tipy,
>
>Vasek

Mozna se jedna o stejny problem jaky mam uz delsi dobu i ja. A deje se mi to
se vsemi verzemi wu-ftpd z RedHatu pocinaje tim originalnim z RH 4.0 az po
posledni update. Ale neni pravda ze se tam nepise nic - anonymni prenosy ano.
Ale jine ne. A jini uzivatele ani nejsou videt prikazem ftpwho.

Bohuzel doted nevim co s tim, uz jsem se drive ptal i v teto konferenci a na
par dalsich mistech a porad nic.

                                                  Leos Bitto
                                           <bitto na kolej.mff.cuni.cz>