linkovanie dynamickych kniznic

Radoslav BENDIK bendik na sophia.dtp.fmph.uniba.sk
Pondělí Duben 7 17:38:52 CEST 1997

Oneeee,

Mam program (bez zdrojakov), ku ktoremu mi chybala jedna kniznica. Kniznicu
som uz zohnal, ale teraz neviem povedat programu (resp. linkeru), aby si ju
natiahol. Da sa to spravit bez toho, aby som musel kniznicu davat do /lib ci
/usr/lib (nie som root) ?

A este jedna vec. Kedysi sa tu spominalo, ako sa z rpm-suboru daju vytiahnut
len vlastne subory (nejak s 'dd', uz si nepamatam). Ako sa to da ?

bye,
	rado b
|     /~~\     /  _/       e-mail    Radoslav.Bendik na st.fmph.uniba.sk      |
|    ( (_/    /    \       url   http://pascal.fmph.uniba.sk/~4bendik      |
|     \ ado  (   __/endik, student 3ftf, MFF UK Bratislava, Slovensko      |
      /