linkovanie dynamickych kniznic

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Pondělí Duben 7 19:54:18 CEST 1997

>Mam program (bez zdrojakov), ku ktoremu mi chybala jedna kniznica. Kniznicu
>som uz zohnal, ale teraz neviem povedat programu (resp. linkeru), aby si ju
>natiahol. Da sa to spravit bez toho, aby som musel kniznicu davat do /lib ci
>/usr/lib (nie som root) ?

zkuste nastavit promennou LD_LIBRARY_PATH. napr. skriptikem:

#!/bin/sh
LD_LIBRARY_PATH=/path/to/my/lib.so
export LD_LIBRARY_PATH
exec my_prog $*

>A este jedna vec. Kedysi sa tu spominalo, ako sa z rpm-suboru daju vytiahnut
>len vlastne subory (nejak s 'dd', uz si nepamatam). Ako sa to da ?

viz archiv ;-)
From: Pavel Kankovsky
Subject: Re: Nazor (aneb Proc neni RH jako M$)
Date: Fri, 6 Dec 1996 11:44:57 +0100 (MET)

cituji: "najdete si gzipovou hlavicku (zacina 0x1f 0x8b) a ji pocinaji vezmete
vsechno jako gzipovany cpio archiv, v SVR4 formatu s kontrolnim souctem, jak se
pise v dokumentaci k RPM. (tj. dd if=rpm bs=1 skip=... | gunzip -c | cpio -i..)"

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael