diald: local, remote

David Trcka David.Trcka na poda.cz
Úterý Duben 8 08:30:22 CEST 1997

Dobry den,

potykam se s konfiguraci diald pro PPP pripojeni. V podstate mi to funguje, az na to, ze nevim, co s parametry local a remote, kdyz pouzivam dynamicke pridelovani IP. Prestoze mam uveden parametr dynamic, diald tam tvrde vyzaduje take local a remote.
Zjistil jsem, ze tam nemuze byt jen tak ledajake IP, diald na tyto parametry zrejme bere nejaky ohled.
Co tam mam dat, aby to spolehlive fungovalo?
Predem podotykam, ze manove stranky uz znam skoro zpameti, a v knize "Linux - internet server" od Satrapy jsou v prikladu konfigurace diald parametry local a remote vynechany. Kdyz je vynecham ja, diald se nespusti a zarve na me, ze je tam chce.

David Trcka, PODA Havirov

Tel: +420-69-6884761, +420-69-9721329
GSM: +420-602-419116
mailto: David.Trcka na poda.cz