Slackware 3.1 : instalace pres NFS

Jiri T. Pelech pes na cesnet.cz
Úterý Duben 8 08:52:59 CEST 1997

On Mon, 7 Apr 1997, Richard Sputa wrote:

> Znam IP adresu jak stroje kam chci instalovat tak IP adresu stroje ze
> ktereho chci instalovat taky znam "slovni" adresu strujuu:
> chci instalovat z decsys.vsb.cz na xxxx.vsb.cz
Hm, to je zvlastni. Mne to normalne funguje. A co to hlasi, kdyz se to
pokousi pripojit? Pozna to vubec sitovou kartu?

Jo, ta otazka pri pripojovani je taky dost zaludna, protoze v pripade
uspasneho pripojeni se na ni musi odpovedet zaporne. Je to neco v tom
smyslu, jestli se ma znova pokusit pripojit na vzdaleny server.

Taky me napada, ze by se dalo zkusit -- jestli je sitovka pri prvnim
pokusu v poradku -- ukoncit setup a namontovat to NFS rucne (neco jako
mount -t nfs 111.111.111.111:/adresar/slackware /mnt).
Jestli se to namontuje, pak se da klidne spustit setup a vybrat volbu
'Instalovat z namontovaneho adresare'.

Jirka