Odposlech portu

JAN KYBIC KYBIC na ttt-202.ttt.bme.hu
Úterý Duben 8 10:22:53 CEST 1997

> mam programek v DOSu :-( behajici pod dosemu, ktery incializuje
> hardw. kartu k tiskarne na portu 180H. Da se nejak odposlechnout
> co tam posila, aby se to tam dalo posilat primo z linuxu?

V /etc/dosemu.conf nastavite debug ioportu (je to videt a je to
popsane v manualu) a pripadne povolite pristupy na porty, ktere vas
zajimaji, aby byla videt i odezva.
Pak date neco jako 'dos - D +i - o /tmp/porty.txt'
(syntaxi si presne nepamatuji, ale neco povi 'man dos', neco 'dos -h')
a tim vznikne soubor /tmp/porty.txt s radky typu:

outb [0x23] 24
inb  [0x432] 15

A pak uz staci grep.

Tuhle metodu jsem osobne zkousel pro rozkodovani protokolu, ktery
pouziva moje zvukovka. Vsechny data jsem dostal, ale bylo jich trochu
moc, takze jsem to zatim vzdal. Ale jednoduchy protokol se asi takhle
odhalit da.
            Honza <xkybic na sun.felk.cvut.cz>

Jan Kybic (xkybic na sun.felk.cvut.cz)