BIOSedit pro Linux

Ondrej Pech pecho na b19b.vscht.cz
Úterý Duben 8 14:33:45 CEST 1997

> From: "RADEK VRANA" <VRANAR na infnw.inf.upol.cz>
> Subject: Re: BIOSedit pro Linux

> Vim o tom, ze nektere OS (nebudu Windows95 jmenovat) umi v ramci
> Plug&Pray delat jiste zasahy do CMOS. Me napriklad na jednom stroji
> totalne odpojily HD. (Ta masina ho uz nikdy nijak nepripojila.)
>  =>  Takze to jde.

Me kdysi u jednoho boardu nechodila baterka, tak jsem si udelal v dosu
programek na cteni/zapsani CMOSKY z/do souboru (mj. sikovna vecicka na
odheslovani zaheslovaneho biosu)

Jinak to s tim odpojenim HD se mi stalo taky. Byl to board s integrovanym
PCI IDE radicem. Nastesti po zastrceni obycejneho ISA radice windows65 - po
startu prez tento - puvodni radic nasly. Nejhorsi bylo, ze ten PCI radic
nevidel ani Linux! Pritom se ale nemenilo nic v CMOS. Mel jsem z toho
tenkrat dost hruzu.

Ondra

Uzivatel Veverky