SSH

Lubor Mrazek mrazek na ipex.cz
Úterý Duben 8 14:43:43 CEST 1997

On Tue, 8 Apr 1997, Jaroslav Brandis wrote:

> Prosim Vas vyjadrujte sa k veci resp. k otazke. Mna to dost tlaci ...
> Vdaka ... <Nie ze by som podporoval nieco nelegalneho ale moralizovanie ???>
>
>                  +-------------> BRANDIS  Jaroslav <---------------+

Vazeny pane,

vim velice dobre, ze pravni vedomi tohoto statu je hluboce pod urovni
divosskych kmenu amazonie, ale presto kdyz se nekdo pokusi poukazat
verejne na propagaci trestne cinnosti, rozhodne bych to nenazval
moralizovanim !!!!

S pozdravem
L. Mrazek

 |     Mgr. Lubor Mrazek    |  E-mail:       mrazek na ipex.cz                 |
 | Internet Product Manager |  Phone & Fax:  +42-38-57594, 57623, 6352370-1 |
 |            IPEX s.r.o.  - Internet Provider, Networking Partner          |
 |             Siroka 37, Ceske Budejovice 370 01, Czech Republic           |